Carrefour a lansat campania “Shop cu dublu scop”, introducand linia de sacose reciclate Remesh in toate cele opt hipermarketuri ale sale din Bucuresti, veniturile dobandite in urma vanzarilor revenind asociatiei Ateliere Fara Frontiere, ce are ca misiune insertia socio-profesionala a persoanelor ce apartin grupurilor defavorizate, prin activitati de reciclare si reutilizare a deseurilor.

Remesh este un proiect dezvoltat de asociatia Ateliere Fara Frontiere, ce consta in confectionarea de genti, portofele, mape, penare si accesorii din deseuri publicitare, reciclate intr-un atelier de insertie socio-profesionala. Proiectul a luat nastere ca raspuns la doua mari probleme: excluziunea sociala si abundenta campaniilor publicitare stradale in Bucuresti.

In acest moment sunt disponibile la vanzare doua modele de sacose Remesh: Resist si Refill.

“Atragatoare prin design-ul unic si colorat, indispensabile prin rezistenta materialelor din care sunt confectionate, sacosele sunt potrivite oricarei activitati, fie ca le porti la birou, la plimbare sau la cumparaturi. Mult mai important insa, este faptul ca, pe langa aspectul atractiv, prin achizitionarea acestor produse sustinem economia sociala a Romaniei. Acest proiect se inscrie perfect in politica noastra, de a contribui la crearea unei vieti mai bune pentru romani”, a declarat Andreea Mihai, director marketing al Carrefour Romania.