Miele, cunoscuta pentru productia de echipamente electrocasnice premium, a inregistrat o crestere de 82% a vanzarilor pe piata din Romania in primul trimestru din 2015,  comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Miele-k2o-2“Ne asteptam ca evolutia vanzarilor de produse electrocanice premium Miele sa se mentina pe tot parcursul acestui an si suntem siguri ca schimbarea strategiei pentru Romania in anul 2014 ne va asigura o crestere sustinuta pentru urmatorii 5 ani”, a declarat Loredana Butnaru, director de vanzari la Miele Romania.

Aceasta este cea mai mare crestere trimestriala a vanzarilor inregistrata de Miele in Romania.

In 2014, Miele a realizat o cifra de afaceri anuala de aproximativ 10 milioane de lei pe piata locala.

Cresterea vanzarilor Miele in intervalul ianuarie – martie 2015 a fost sustinuta de strategia implementata incepand cu anul 2014: o noua reprezentare a brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni in Piata Presei, Bucuresti; precum si de incheierea de noi parteneriate si de extinderea retelei de distributie.

La inceputul anului, Miele a lansat in Romania si showroom-ul online de electrocasnice pe platforma eMAG Marketplace, care listeaza intreaga gama de produse disponibile in showroom-ul offline din Bucuresti, precum si la partenerii din tara. Acest parteneriat este un proiect singular in Romania si va genera pana la 5% din totalul vanzarilor realizate de Miele pe piata locala, in 2015.

In prezent, Miele Romania are o retea de 30 parteneri si 55 de magazine.