Doar 1% din veniturile retailerilor vin datorita campaniilor pe Facebook

Compania de social media a subliniat ca intr-adevar mai putin de un procent din veniturile magazinelor sunt legate de campaniile de publicitate realizate prin Facebook si de persoanele care au dat click pe ele, potrivit unui studiu pe care Facebook l-a realizat impreuna cu Datalogix, o firma care poate monitoriza daca cei care vizualizeaza un anunt publicitar vor si cumpara produsul.
“Consideram clickul rege al publicitatii pe internet” a spus Brad Smallwood, raspunzatorul de acest segment. Desi clickurile pentru anumite reclame online sunt de preferat, precum cele pentru companiile care practica comertul online ce cauta vanzari imediate, clickurile nu sunt relevante in alte cazuri, spune acesta, referindu-se la publicitatea pentru cresterea brandului.
In acest sens Facebook a incheiat un parteneriat cu Datalogix cu ajutorul caruia sa afle ce se intampla la raftul magazinelor si daca publicitatea din paginile Facebook are efect. In acest sens, Datalogix a cumparat de la magazine date despre aproape 70 de milioane de gospodarii din Statele Unite, folosind informatiile pe care acestea le-au colectat prin programele de fidelizare.
Potrivit Facebook, sistemul de monitorizare a adus in 70% din cazuri castiguri de trei dolari in plus la fiecare dolar cheltuit pentru publicitatea pe Facebook, au declarat oficiali retelei sociale.
Totusi pentru un om de publicitate clickul va ramane un element de referinta puternic, de care putini se vor desprinde, mai ales pentru ca e unul din elementele palpabile care arata interesul sau dezinteresul in cazul unor campanii.
No related posts.