real,- Hypermarket Romania, creatorul programului “Produceti romaneste, vindem romaneste”, isi continua campania de promovare a produselor romanesti achizitionate de la producatorii agricoli locali. De aceasta data, actiunea vizeaza zona Brasovului si isi propune identificarea si incheierea unor contracte de parteneriat cu furnizorii locali.

Programul se va desfasura  cu ajutorul autoritatilor locale, ce vor avea rolul de a indruma reprezentantii retailerului catre toti potentialii producatori locali din orice domeniu de activitate, fie agricol sau manufacturier.

Campania “Produceti romaneste, vindem romaneste” vizeaza micii producatori, a caror recolta nu este indeajuns de mare incat sa acopere necesarul unui lant de hipermarket-uri, astfel ca pentru inceput li se ofera posibilitatea de a-si promova produsele intr-un singur magazin real,- Hypermarket. Insa acest parteneriat va fi agreat numai daca se vor respecta cerintele de calitate impuse de retailer si a legilor in vigoare.De aceea, real,- Hypermarket Romania este dispus sa asigure tot suportul necesar si trainingul ce va sta la baza lansarii micilor producatori in business.

real,- Hypermarket Romania a sustinut programul “Produceti romaneste, vindem romaneste” in trei judete: Timisoara, Constanta si Oradea, detaliu ce a ajutat la atingerea unui procent de 90% produse romanesti din totalitatea produselor existente pe rafturile retailerului. Numai in sectorul alimentar, sunt peste 500 de contracte cu parteneri ce produc romaneste, fie ei de talie locala, regionala sau nationala.

Scopul programului “Produceti romaneste, vindem romaneste” este de a promova gustul romanesc si sanatos, de a ajuta micul producator sa supravietuiasca pe o piata in care importul acopera o mare parte a marfurilor si nu in ultimul rand, de a oferi ocazia romanilor sa se bucure de produse traditionale, specifice unor regiuni ale Romaniei.