Lidl Romania, unul dintre cele mai cunoscute marci de hipermarketuri continua si in acest an campania umanitara “Zambet de copil” ce si-a propus sa dea o mana de ajutor copiilor defavorizati din Romania.
Campania se desfasoara intre 06.12.2012- 07.01.2013, perioada in care vor fi amplasate urne speciale in dreptul fiecarei case de marcat din toate magazinele Lidl din Romania. Fondurile obtinute vor fi directionate catre Organizatia Salvati Copiii si vor fi utilizate in asigurarea hranei pentru toti copiii ce participa la programele desfasurate in centrele educationale ale organizatiei.
“Succesul campaniei de anul trecut ne-a oferit increderea ca vom reusi sa ajutam impreuna cel putin la fel de multi copii. Ne-am bucurat sa vedem ca exista foarte multi clienti care doresc sa aduca un zambet pe buzele copiilor din centrele organizatiei Salvati Copiii si speram ca anul acesta sa putem oferi mai multe mese copiilor sau de ce nu, sa ajutam un numar mai mare de copii”, a precizat Georgiana Tugearu, PR Manager al Lidl Romania.
Rezultatul de anul trecut din cadrul aceleiasi campanii a reusit sa asigure trei mese zilnice timp de trei luni, pentru 200 de copii, iar 500 de familii au primit pachete cu alimente de baza si produse de igiena.