Reteaua de magazine de proximitate La Doi Pasi, lansata de catre METRO Cash & Carry Romania in martie, a ajuns la 500 de unitati.

In cadrul retelei, zona Munteniei este cea mai dezvoltata regiune in ceea ce priveste ritmul de deschidere a magazinelor, numarand 133 de astfel de unitati, urmata de Transilvania, cu 114 unitati, Moldova, cu 87 de magazine, Oltenia, cu 55, Dobrogea si Crisana, cu 36, respectiv 22 de magazine LaDoiPasi. Bucuresti, Brasov si Constanta sunt judetele cu cele mai multe unitati operationale.

Am crezut de la bun inceput in succesul acestui program si suntem mandri de faptul ca, dupa doar noua luni, avem cea mai extinsa retea de magazine de proximitate de pe teritoriul tarii. Evolutia La Doi Pasi ne-a incantat pe toti, iar intentia acestui program este de a oferi suport real micilor comercianti independenti, ajutandu-i sa se dezvolte intr-un mediu foarte competitiv. Performanta de a deschide 500 de magazine in mai putin de un an arata ca modelul nostru de franciza se potriveste nevoilor clientilor nostri de a-si servi consumatorii”, a declarat Marc Carena, Director Management al retelei.

Programul La Doi Pasi este practic o franciza pentru micii comercianti traditionali care vor sa isi dezvolte afacerea cu ajutorul retailerului german. In schimbul unei “afaceri la cheie”, proprietarii de magazine de bloc si de chioscuri care incheie un contract cu lantul german de magazine cash&carry va trebui sa isi remodeleze unitatile dupa un concept stabilit impreuna cu Metro si sa le denumeasca La Doi Pasi.