Proiectul AFI Palace Ploiesti incepe sa se concretizeze dupa ce dezvoltatorul sau AFI Europe, membru al AFI Group, a anuntat semnarea unei finantari de peste 30 de milioane de euro pentru finalizarea constructiei cu Raiffeisen Bank International Viena si cu subsidiara Raiffeisen Bank Bucuresti.

“Asigurarea acestei finantari ne permite sa finalizam cu succes proiectul si sa deschidem mall-ul la data estimata, pe 3 octombrie 2013”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe Romania.

 In prezent proiectul AFI Palace Ploiesti cu o suprafata inchiriabila de 28.000 mp este pre-inchiriat in proportie de 70% si are drept ancora hipermarketul Cora. Acesta va fi un competitor direct al centrului comercial Ploiesti Shopping City cu ancora Carrefour inaugurat la sfarsitul anului trecut de catre  fondul de investitii New Europe Property Investments (NEPI).
Pana la acest moment cele doua centre comerciale vor imparti branduri comune precum H&M, Jolidon, Otter, Reserved, B&B Collection, KFC, Quasi Pronti.
In prezent se pare ca oferta in cazul brandurilor de imbracaminte, incaltaminte si cosmetice este mai diversificata in cazul Ploiesti Shopping City, detinand si brandurile Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, New Yorker, Takko Fashion, Steilmann, Deichmann, Benvenuti, Douglas, Sephora, Marionnaud, Yves Rocher si Intersport.
In schimb, situatia la food-court-urile AFI Europe (complet inchiriat) si cel din Ploiesti Shopping City pare echilibrata, primul detinand si brandurile McDonald`s si Pizza Dominium, iar cel de-al doilea Chopstix, Pizza Hut si Paul.