Nestle Romania, lider pe piata napolitanelor in Romania, a decis ca este momentul sa aduca o schimbare asupra brandului Joe. Iar schimbarea a venit odata cu pitch-ul organizat de Nestle la inceputul lui 2012 si castigat de agentia de publicitate AMPRO Design.
Pentru ca imaginea napolitanelor Joe Economic se asocia cu imaginea produsului ieftin, AMPRO Design a reinventat produsul Joe Zi Buna! pentru a da napolitanelor o nota mult mai optimista.
Si pentru ca orice rebranding prevede si un slogan nou, aceeasi agentie a hotarat ca: “Fiecare zi e o Zi Buna!”.
“Auditul de brand a demonstrat ca numele Economic si ambalajul formal plasau produsul intr-o zona “price entry” fara legatura cu platforma de comunicare Joe, inspirand mai degraba argumente rationale pentru cumparare si conectandu-se mai putin cu publicul vizat. In plus, ambalajele Joe Economic nu transmiteau deloc ‘gust’. Asadar, ne-am propus sa mutam Joe Economic din categoria de produs cu care nu prea vrei sa fii vazut in cosul de cumparaturi, intr-o categorie smart, fresh, plina de optimism si de savoare”, precizeaza Irinel Ionescu Creative Partner al AMPRO Design.
Joe Zi Buna! poate fi gasit pe piata in trei variante: cu crema de cacao, cu crema de cacao (de post) si cu crema cu aroma de lamaie (de post).