Retailerul de produse de control al greutatii, nutritie si ingrijire personala Herbalife Romania a raportat o crestere de aproximativ 32% a afacerii in 2012 fata de anul precedent, motivul principal fiind atentia tot mai mare a cetatenilor la nutritie. 

De fapt, cresterea afacerii a fost sustinuta in special de gama de nutritie interna. Produsele care au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a companiei sunt cele din categoria de nutritie interna, asa cum este Shake-ul Formula 1, cel mai bine vandut produs Herbalife, care detine la ora actuala o cota de 33% pe piata mondiala a shake-urilor – inlocuitori de masa.

Dupa obtinerea acestor rezultate, Romania se situeaza pe locul al treilea in topul tarilor cu cea mai rapida crestere din Regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa). Mai mult, compania raporteaza o crestere de 30% a numarului de distribuitori. In ciuda crizei, 2012 a fost al patrulea an consecutiv in care Herbalife a inregistrat o crestere a afacerii in Romania.

“Noi le oferim oamenilor oportunitatea de a avea o afacere proprie, bazata pe branduri puternice si produse inovatoare. Cresterea numarului nostru de distribuitori, diversificarea gamei de produse si imbunatatirea eficientei distribuitorilor nostri, care deservesc tot mai multi clienti, sunt principalii factori care impulsioneaza cresterea afacerii Herbalife in Romania”, a declarat Romeo Cazanescu, Country Director Herbalife pentru Romania si Moldova, director pana in 2012 la Conarg Real Estate.