L’Oreal Romania a preluat din acest an distributia brandurilor sale de lux pe piata locala –┬áLancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel si Cacharel, cu produse pe segmentele de ingrijire a pielii, machiaj si parfumuri -prin intermediul diviziei L’Oreal Luxe, care va reprezenta in acest an circa 8-10% din cifra de afaceri totala a companiei, scrie Mediafax.

“Pana anul trecut am lucrat cu un partener de afaceri care ne-a ajutat sa consolidam brandurile noastre pe piata romaneasca, acesta fiind responsabil de distributia lor locala. Sunt convins ca Romania are un mare potential de crestere, in special in ceea ce priveste piata produselor de lux, segment in care L’Oreal a realizat o crestere foarte puternica in 2012, la nivel de grup (plus 16% in vanzari). Acest lucru este unul din motivele pentru care am decis sa ne consolidam echipa, proximitatea si abordarea de marketing, in scopul de a tinti pozitia de lider pe acest segment dinamic al pietei”, a declarat Gilles Antoine, country manager al L’Oreal Romania.

La acest moment divizia produselor de larg consum este cea mai mare in totalul L’Oreal Romania, urmand modelul pietei, in care 46% din total piata produse de ingrijrire si infrumusetare reprezinta segmentul de retail.

L’Oreal Romania a avut in 2011 o cifra de afaceri de 51,8 milioane de euro si un profit net de 1,8 milioane de euro.