Incepand de azi, 8 aprilie 2013, Lidl Romania organizeaza cea de-a treia editie a campaniei umanitare “Zambet de copil”, in parteneriat cu organizatia Salvati Copiii.

Prin intermediul acestei campanii ce vine la pachet cu sloganul “Unii copii au vise atat de simple”, retailerul isi propune sa ajute la colectarea fondurilor necesare pentru oferirea meselor zilnice copiilor defavorizati din Romania.

Campania de strangere a fondurilor va fi activa pana pe 01.06.2013, in toate magazinele Lidl din tara existand urne semnalizate unde doritorii pot dona. Banii stransi vor fi utilizati la asigurarea hranei zilnice pentru copiii care participa la programele desfasurate in centrele educationale ale organizatiei.

“Fondurile stranse au crescut cu fiecare actiune si acest lucru ne face sa devenim tot mai increzatori in dorinta clientilor si angajatilor de a oferi o masa zilnica unor copii din centrele organizatiei Salvati Copiii”, a precizat Georgiana Tugeanu, PR Manager al Lidl Romania.

Prima editie a campaniei “Zambet de copil” a reusit sa stranga 150.000 de lei, bani care au ajuns la peste 200 de copii din centrele Salvati Copiii si la 500 de familii, sub forma unor pachete cu alimente si produse igienico-sanitare. In cea de-a doua editie, s-au strans 300.000 de lei, bani ce au asigurat masa zilnica a 200 de copii si pentru alimentele de baza pentru 500 de familii nevoiase timp de un an scolar.