Brandul Kravys isi extinde gama de produse pentru grill

Noile produse se vor gasi pe piata in perioada mai-septembrie, cand Doly-Com estimeaza vanzari de 2.000 de tone de produse pentru gratar.
“In perioada mai-septembrie articolele de sezon au o pondere importanta in produsele comercializate de Doly-Com. Deja am resimtit o crestere semnificativa a vanzarilor de produse grill inca de saptamana trecuta, trendul mentinandu-se si pe fondul timpului frumos care a favorizat consumul de carne la gratar”, a declarat Iulian Cazacut, director general al Doly-Com.
Produsele mix grill, marinate si condimentate, ambalate in atmosfera controlata in caserole specifice, se gasesc in reteaua Metro sub brandul Kravys, dar si in alte retele din retailul modern sub marca lor proprie.
In 2013, retailerul Doly-Com se asteapta la o crestere cu 10% a consumului de produse marinate si condimentate fata de anul precedent, unul dintre motive fiind conditiile de igiena si originea controlata a acestor produse.