Lemet, unul dintre principalii jucatori in domeniul mobilei, a inregistrat in primul trimestru al acestui an o cifra de afaceri ce 36,48 milioane de lei, cu 21% mai mare fata de perioada similara a anului trecut.
Factorii care au contribuit considerabil la aceasta evolutie au fost atat extinderea retelei de magazine LEM’S, cat si dezvoltarea de spatii tot mai generoase pentru fiecare unitate detinuta de producator. In prezent, reteaua de magazine LEM’S detine peste 100 de unitati, avand in total peste 65.000 mp. Un alt factor este decizia Lemet de a pozitiona noile magazine deschise in centre comerciale noi.
“Premisele acestei cresteri au fost in primul rand dezvoltarea continua de noi programe de mobila si extinderea retelei de magazine. Dupa ce strategia de acoperire nationala a retelei de magazine a ajuns la maturitate, ne concentram tot mai mult pe dezvoltarea de spatii tot mai generoase, in centre comerciale noi. Nevoia unor spatii mai generoase a venit in urma lansarii de noi produse si diversificarii gamelor si publicului catre care ne adresam”, a declarat Adrian Rizea, director comercial al Lemet.
De la inceputul anului, Lemet a inaugurat cinci magazine LEM’S , la Craiova, Pitesti, Constanta, Valenii de Munte si Targu Neamt, urmand ca pana la sfarsitul lui 2013 sa deschida si sa relocheze sau sa extinda alte 12 magazine.
“Anul acesta ne vom concentra pe deschideri si relocari de noi magazine in spatii tot mai generoase, in urmatorii doi ani avem insa ca prioritate capitala. Aici ne dorim o mai buna acoperire teritoriala”, precizeaza Adrian Rizea.