Producatorul de lactate Danone a lansat un nou brand de iaurturi – OIKOS, un produs inspirat de retetele grecesti.  Pentru inceput, sunt lansate trei variante de produs  pe pat de fructe cu capsune, kiwi sau piersici. 

„Stim din studiile de piata ca in Romania una din patru lactate fermentate se consuma ca gustare. Prin lansarea Oikos ne dorim sa crestem segmentul de gustari sanatoase din Romania, segment aflat intr-o evolutie rapida la nivel mondial si pentru care se observa o tendinta de dezvoltare si pe piata romaneasca”, a declarat Anca Stroe, director de marketing al Danone Sud Estul Europei.

Potrivit oficialilor companiei, noile iaurturi se remarca prin continutul ridicat de proteine, de 5,4%, si continutul scazut de grasime, de doar 2,2%. De asemenea, patul de fructe reprezinta o inovatie in portofoliul Danone Romania si permite mai multa libertate de consum, prin posibilitatea de a mixa sau nu iaurtul simplu si fructele, in functie de preferinte.

Iaurtul se comercializeaza deja in SUA si Canada. In Canada, la doar doi ani de la lansare, Oikos este la acest moment cel mai bine vandut iaurt grecesc de pe piata, iar in America este al doilea cel mai bine vandut brand al Danone, dupa Activia.