Producatorul de produse lactate Albalact a raportat o crestere de 23% a cifrei de afaceri pentru primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la 204 milioane de lei. In plus si profitul a crescut cu 24% fata de primul semestru 2012.
“Cresterea inregistrata de Albalact in 2013 arata ca proiectele companiei lansate si sustinute in ultimii doi ani au inceput sa capete valoare. Asa cum am mai spus, economia si bugetele romanilor sufera in continuare, prognozele nu sunt atat de optimiste, insa rezultatele companiei vin pe o strategie bine orientata si adaptata conditiilor financiare si de consum. Criza nu ne-a tinut pe loc, nicidecum, am investit in continuare si am dezvoltat pe segmente in care am identificat perspective bune. Iar acest lucru ne-a ajutat sa crestem vanzarile in aceste categorii, sa ne consolidam pozitia in ansamblu si sa pastram increderea consumatorilor in brandurile si produsele noastre. Vom urma aceeasi strategie de crestere atat in valoare, cat si in volum, dar cu prudenta si tinand cont, ca si pana acum, de factorii de presiune economica si mai ales de tendintele de consum. Miza o reprezinta tot segmentele de piata dinamice, aflate pe un trend ascendent, in care noi intentionam sa ne extindem”, a declarat Irina Mandoiu, director comercial al Albalact.
Compania a lansat in 2012 un nou portofoliu de branza de vaci sub brandul Raraul, pentru aceasta Albalact a dublat capacitatea de productie a fabricii Raraul din Campulung Moldovenesc. Aceasta extindere a plasat compania pe locul 2 in topul producatorilor de branza proaspata de vaci, cu o cota de piata de 9% pentru brandul Raraul.