Baneasa Shopping City deschide toamna 13 noi magazine de fashion, beauty si nu numai.

Noile unitati care se vor deschide in mall-ul din Baneasa sunt: un concept-store Carturesti, magazine de fashion (Wolford, Celio, Luisa Spagnoli, Loulou, Napapijri, Nissa, Flagship Store, Timeout), un magazin de incaltaminte (Guban), de sport (La Martina), de produse cosmetice (Crabtree), de jucarii (ELC Center) si un centru de infrumusetare Nomasvello.

Carturesti deschide in Baneasa Shopping City, un concept store cu un design unic.

Brandul Celio, ce se adreseaza barbatului urban, se va gasi in centrul comercial incepand cu jumatatea lunii octombrie.

Crabtree este un pionier al produselor cosmetice de peste 40 de ani. Crabtree & Evelyn imbina  natura si stiinta, traditia si inovatia, luxul si confortul pentru a aduce clientilor sai o multitudine de beneficii pentru corp, piele si ingrijirea casei.

ELC Center creeaza jucarii fantastice, concepute pentru a ajuta copiii sa-si dezvolte imaginatia si creativitatea. Pe parcursul anului scolar produsele brandului ii vor ajuta pe cei mici sa invete mult mai usor.

Brandul Guban a reusit prin experienta si profesionalismul dobandit de-a lungul timpului sa ofere o gama vasta de modele de incaltaminte pentru femei.

La Martina intra in premiera pe piata din Romania in Baneasa Shopping City, cu o  gama completa de produse clasice: colectiile pentru barbati, femei si copii. Brandul este emblematic pentru sportul de polo calare, partener al „Guards Polo Club” – clubul de polo asociat cu Familia Regala Britanica.

Magazinul Luisa Spagnoli, recent deschis in Baneasa Shopping City prezinta colectii premium ce inspira eleganta prin imbinarea intre tesaturile distinse si liniile inedite. Universul Luisa Spagnoli este alimentat de un puternic sentiment de identitate, stil personal si calitate.

Magazinul Loulou este un brand romanesc de succes care infatiseaza o stare de spirit pozitiva.

Napapijri reprezinta cel mai cool brand premium de lifestyle inspirat din outdoor. Colectiile Napapijri sunt reprezentate prin tinutele fashion lejere ce vorbesc mereu despre spiritul de aventura pe care brandul il promoveaza inca de la lansarea sa in anul 1987.

Nissa Flagship Store promoveaza stilul elegant si clasic.

TIMEOUT crede cu tarie ca un brand autentic ar trebui sa fie un sinonim al hainelor confortabile si exceptionale. Magazinul va fi prezent incepand cu luna octombrie.

Brandul Wolford, recunoscut in toata lumea ca un brand de lux, ofera cinci game de produse premium, elemente esentiale unei garderobe, care stilizeaza perfect silueta feminina – Legwear, Ready-to-Wear, Lingerie, Swimwear si Acccessories.

Centrul de infrumusetare Nomasvello face parte dintr-o retea internationala de peste 1.200 saloane. Brandul reprezinta cea mai mare retea de centre de infrumusetare din lume, specializata in epilare definitiva si terapii faciale care utilizeaza lumina intens pulsata (IPL) si este deja deschis in Baneasa Shopping City.