Primele doua magazine ale brandului francez de imbracaminte Mim, ce vor sa consume din cota de piata a brandului H&M, se vor inaugura in a doua jumatate a lunii noiembrie, 20-21 noiembrie, unul in Carrefour Orhideea si unul in Cora Pantelimon.

“Mim este proiectul meu de suflet. Preturile sunt incredibile, calitatea e foarte buna, iar fashion-ul e  de asemenea foarte bun. Pe piata nu vad nici un brand care aduce aceste lucruri impreuna. Cred ca abordam o nisa foarte buna. In plus, layoutul magazinului  este foarte orientat fashion-ului”, a declarat pentru Retailers.ro Philippe Besadoux, CEO-ul grupului Kenvelo ce impreuna cu  Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance, va conduce operatiunile de management pentru magazinele aflate sub brandul Mim. Acesta a promis partenerilor sai ca brandul Mim este ultimul brand pe care il va lansa pe piata locala.

Pentru anul viitor dezvoltarea este mult mai ampla, fiind planificate spre inaugurare opt magazine. Deja se duc negocieri pentru Iulius Timisoara, Polus Cluj, Vitan si Euromall Pitesti. Investitia intr-un magazin se ridica la 100.000 de euro fara stoc.

“Nu vom concura cu H&M, dar voi incerca sa iau o parte din cota acestuia. Admiram munca celor de la H&M”, a adaugat Besadoux.