In topul produselor pe care consumatorii intentioneaza sa le achizitioneze de Black Friday se afla tabletele (26,4%), urmate de televizoare (24,4%), telefoane (21%) si laptop-uri (18,3%), potrivit unui studiu realizat  de Domo in perioada 1-15 noiembrie cu ajutorul a 4.642 de persoane.

In ceea ce priveste  sumele alocate de consumatori pentru cumparaturile de Black Friday,  rezultatele arata ca cea mai mare parte a respondentilor si-au planificat achizitii de sub 1.000 de lei. Astfel, 32,6% si-au bugetat suma de 500-1.000 lei,  iar 27% sub suma de 500 lei, urmate de bugete intre 1.500-2.000 de lei (19,5 %) si 1.500-2.000 de lei (11,8%), doar 9% planificand un buget de peste 2.000 de lei.

In ceea ce priveste mediul preferat de consumatori pentru a face achizitiile de Black Friday, 63% dintre respondenti prefera mediul online, iar 37% vor opta pentru magazine.