Brandul MIM, din al carui actionariat fac parte Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance si Philippe Besadoux CEO al Kenvelo Romania, a fost lansat odata cu inaugurarea magazinului de 260 mp din Carrefour Orhideea si  cel din Esplanada – Cora Pantelimon.

Gama de produse MIM cuprinde haine, accesorii, lenjerie si incaltaminte adresate in mod special tinerelor cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani. Ceea ce caracterizeaza in primul rand produsele MIM este accesibilitatea preturilor si designul produselor, inspirat din cele mai noi tendinte internationale.

In fiecare saptamana, in magazinele MIM ajung produse noi, iar doua noi colectii apar la fiecare sase saptamani.

MIM face parte din grupul britanic de fashion retail New Look incepand cu anul  2003. Ca filiala independenta a grupului, MIM are centrul operatiunilor la Paris, situandu-se  in top 10 branduri de pret-a-porter feminin din Franta. Brandul MIM este prezent in Franta, Belgia si Maroc cu 350 de magazine.