Zeci de reclamatii legate de Black Friday au fost facute in intreaga tara la Protectia Consumatorului, majoritatea acestora vizand neonorarea comenzii facute online, aplicarea incorecta a reducerilor si stocurile insuficiente de produse, au declarat reprezentantii ANPC pentru Mediafax.
“Clientii nu inteleg ca mailul care vine imediat dupa ce au facut comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin care s-a facut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru confirmarea comenzii, ei trebuie sa primeasca un mail cu numarul acesteia si informatii privind existenta produselor comandate in stoc si livrarea lor. In mailul care vine automat li se si spune ca vor fi contactati pentru confirmarea comenzii”, au aratat reprezentantii ANPC. Oamenii mai reclama ca, in unele cazuri, reducerea nu s-a facut corect, ei motivand ca pretul la care s-a aplicat aceasta era mai mai mare decat cel din zilele de dinainte de black friday. O alta categorie de reclamatii se refera la stocurile insuficiente ale unor produse cu pret redus. ANPC precizeaza ca magazinele trebuie sa aplice, cu acesta ocazie, reducerea celui mai mic pret din ultimele 30 de zile.