Vanzarile magazinelor de cartier sunt importante pentru Nestle Romania mai ales in cazul produselor precum napolitanele sau pliculetele de cafea solubila care se vand mai bine aici decat in retailul modern, potrivit Herve de Froment, managerul companiei pe plan local intr-un interziu al Ziarului Financiar.

„Am observat ca aceas­ta trecere de la comertul modern la cel tra­di­tional este cea mai rapida din Europa de Est. Si trebuie sa ne adaptam oferta de produse (…), sa ajutam comertul tra­di­tio­nal sa creasca pentru ca avem nevoie de el“, a spus Herve de Fro­ment.

Pentru Nestle Ro­mania, vanzarile totale se impart in mod egal intre comertul modern sau traditional, dar potrivit managerului sunt produse care se vand in cea mai mare parte in comertul traditional precum napolitanele JOE si cafeaua la pliculete Nes­cafe si altele cum sunt hrana pentru animale, cerealele pentru mic dejun si produsele pentru bebelusi, unde pon­derea in vanzari poate ajunge la 85% in comertul modern.

In Romania, comertul modern a depasit cota de  cu o cota de piata de 50% din total comert.