Romanii dedica doar 13 minute in timpul saptamanii pentru micul dejun si 17 minute in week-end, potrivit unui studiu in-house realizat de Ipsos Research specializata in cercetare de marketing.
In ceea ce priveste produsele consumate la micul dejun, cercetarea indica faptul ca 90% aleg bauturile (cafea, apa carbogazoasa, apa plata), 83% mananca paine, 55% mezeluri, 50% lapte, iaurt sau derivate si 49% branzeturi. Mancare preparata consuma doar 35% dintre cei intervievati, in vreme ce 25% prefera legumele.
Referitor la preferintele legate de consumul de cafea, 67% dintre romani prefera cafeaua la ibric, 28% la filtru si 3% la espresor. Totodata, 81% dintre cei chestionati isi beau cafeaua cu zahar,27% cu lapte, in vreme ce 10% o prefera neagra.
Studiul a fost realizat pe un esantion format din 1.200 de respondenti, barbati si femei cu varste cuprinse intre 18 si 64 de ani.
Photo credit: Lisa S. (d.delight) / Foter / CC BY-NC-ND