Centrul comercial Plaza Romania din Bucuresti incearca sa-si creasca traficul in scadere prin deschiderea a noi magazine, dupa ce la sfarsitul anului trecut avea un grad de ocupare de 60%.  Din patru magazine anuntate, trei branduri  sunt turcesti. 

Astfel, la parter, langa spatiul Starbucks un magazin D’S Damat  este in plina amenajare.  D’S Damat este versiunea comerciala a liniei Damat Tween, lider pe segmentul menwear din Turcia detinut de imperiului vestimentar turcesc ORKA GRUP. Marca ofera clientilor o garderoba eleganta si casual.

Retailerul de fashion turc LC Waikiki a inchiriat de asemenea un spatiu in zona intrarii de nord a complexului comercial, fata in fata cu magazinul Sephora.

Intr-o discutie cu Retailers.ro,  Philippe Besadoux reprezentant al brandului Time Out si Mim si-a manifestat anul trecut dorinta  de a deschide un magazin in acest centru comercial, cu conditia ca si  retailerul de fashion Peek and Clopenburg sa isi deschida un magazin aici. In februarie 2014, brandul Time Out a anuntat ca va deschide un magazin in Plaza Romania la etajul 1 , ceea ce permite presupunerea ca si contractul cu Peek and Clopenburg ar fi mai mult decat un zvon.

Mai mult, tot la etajul 1 brandul cu peste 200 de magazine in Turcia Koton se pregateste de inaugurare.