Centrul comercial Plaza Romania din Bucuresti incearca sa-si creasca traficul in scadere prin deschiderea a noi magazine, dupa ce la sfarsitul anului trecut avea un grad de ocupare de 60%. Din patru magazine anuntate, trei branduri sunt turcesti.
Astfel, la parter, langa spatiul Starbucks un magazin D’S Damat este in plina amenajare. D’S Damat este versiunea comerciala a liniei Damat Tween, lider pe segmentul menwear din Turcia detinut de imperiului vestimentar turcesc ORKA GRUP. Marca ofera clientilor o garderoba eleganta si casual.
Retailerul de fashion turc LC Waikiki a inchiriat de asemenea un spatiu in zona intrarii de nord a complexului comercial, fata in fata cu magazinul Sephora.
Intr-o discutie cu Retailers.ro, Philippe Besadoux reprezentant al brandului Time Out si Mim si-a manifestat anul trecut dorinta de a deschide un magazin in acest centru comercial, cu conditia ca si retailerul de fashion Peek and Clopenburg sa isi deschida un magazin aici. In februarie 2014, brandul Time Out a anuntat ca va deschide un magazin in Plaza Romania la etajul 1 , ceea ce permite presupunerea ca si contractul cu Peek and Clopenburg ar fi mai mult decat un zvon.
Mai mult, tot la etajul 1 brandul cu peste 200 de magazine in Turcia Koton se pregateste de inaugurare.