Producatorul de pantofi Denis doreste sa se extinda in 2014 cu inca zece magazine

“Investitia pentru un magazin este, in medie, de 150.000 de euro, daca includem si stocurile de marfa. Sumele difera evident in functie de suprafata. Cel mai mare buget l-a avut magazinul DENIS din Kiev in care am investit 250.000 euro. Acesta are o suprafata de 150 de metri patrati, cuprinde atat colectia de dama, cat si cea pentru barbati, precum si accesoriile aferente(genti, posete, curele)”, a declarat Ana Cornea manager si actionar al companiei.
Anul trecut, producatorul a inaugurat patru magazine, doua in Bucuresti (Why DENIS Man in Afi Palace Cotroceni si Anna Cori &AllShoes in Promenada Mall), Galati si in Kiev.
Denis este un producator roman de pantofi, cu o traditie de peste 25 ani pe piata ce detine o fabrica la Suceava si o retea de 35 de magazine medium si high-end – All Shoes (21 de magazine), Why Denis (12) si Denis (2) -, dintre care trei sunt in Kiev (doua magazine Denis si unul WhyDenis). In magazinele Denis o pereche de pantofi costa in medie 150-200 de euro, in cele Why Denis o pereche are un pret mediu de 300-400 lei, iar in magazinele All Shoes o pereche costa 260-350 lei.
La fabrica Denis si in reteaua de magazine Denis Shoes activeaza un numar de 420 angajati. Designerul italian Davide Vaccari realizeaza de mai bine de cinci ani colectiile celor trei branduri ale companiei, Denis, Why Denis si Anna Cori & All Shoes.
Anul trecut a inregistrat in 2013 o cifra de afaceri de 9 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de anul precedent, cand volumul business-ului s-a situat in jurul valorii de 7,8 milioane de euro. Din aceasta, 5 milioane de euro au fost directionati anul trecut catre investitii in zona de productie si retail.
“Investim foarte mult in creatie si tehnologie de ultima ora”, a declarat Ana Cornea manager si actionar al companiei.
No related posts.