Auchan redeschide hipermarketul real din Craiova sub marca sa

Transformarea magazinului Real in Auchan a durat zece zile si a constat in modificari tehnice si comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafetei de vanzare, extinderea unor universuri comerciale, decorarea, introducerea omertului Auchan, de tip discount generalizat cu game largi si adaptate de produse.
Pe o suprafata neta de vanzare de 7.000 mp, noul hipermarket Auchan Craiovita ofera locuitorilor o gama de peste 50.000 de produse. Hipermarketul a dezvoltat in mod special partea de produse proaspete fabricatie proprie: brutarie, patiserie, carmangerie si a acordat o atentie deosebita raioanelor de legume si fructe,
dar si pescariei, gratie filierelor de aprovizionare romanesti si internationale, integrand si punctele forte recunoscute ale Real in aceste domenii.
Auchan Craiovita este ancora principala a centrului comercial aflat in proprietatea Grupului Auchan, care asigura toate serviciile de care au nevoie clientii zi de zi, prin cele peste 40 de magazine din toate domeniile: moda, frumusete, mobila, electrocasnice, telefonie, dar si servicii bancare.
Auchan a introdus transportul gratuit pentru clientii din intregul oras. Microbuzele fac legatura intre Auchan Craiovita si Auchan Electroputere (dus-intors), din 30 in 30 de minute pe 3 trase: nord, centru si sud. Pentru cei veniti cu masina, centrul comercial dispune de o parcare gratuita de 540 de locuri.
Cu un program al deschiderilor de trei magazine Auchan pe luna, compania urmeaza sa finalizeze programul rebrandingului hipermarketurilor real la sfarsitul lunii aprilie. Magazinele ramase de remodelat sunt situate in Bacau, Bucuresti – AFI Cotroceni, Deva, Galati, Targu Mures si Timisoara Nord.
No related posts.