Libraria online elefant.ro lanseaza primul sau pickup point in orasul Cluj-Napoca in incinta Liberty Park, pe Str. Garii nr 21. Termenul de livrare este de 48 de ore, cei care aleg sa ridice produsele din pickup point nemaiplatind transportul.
“Deschidem puncte de livrare in principal pentru a fi mai accesibili si mai flexibili in raport cu dorintele prietenilor elefant.ro. Cei mai multi dintre ei nu sunt acasa in timpul zilei si o parte dintre clienti nu doresc sa le fie livrate produsele la serviciu. Astfel, un punct de livrare intr-o zona accesibila consideram ca le ofera mai multa flexibilitate si, in general, o experienta de achizitie mai buna”, a explicat Dan Vidrascu, CEO la elefant.ro.
In 2013, elefant.ro a pus la dispozitia clientilor din Bucuresti un pickup point pe Bulevardul Magheru din Capitala.
Am plasat comanda 8X5Z0Y1A8B8C cu livrare in libraria Editura Litera de pe Magheru; mi s-a confirmat ca incepand cu joi 31 iulie, orele 12.00, pot ridica pachetul. M-am deplasat degeaba pana acolo, nu fusese trimis niciun colet si dupa o discutie cu un anume Mihai Pietraru si, respectiv, Alina Dina, care cumva au reusit sa intelega ca si-au batut joc de timpul meu (fara sa-si ceara scuze in numele companiei) si mi-au confirmat ca maine imi va fi livrat coletul la domiciliu fara vreun cost suplimentar din partea mea, asa cum era si firesc. Stupoarea a fost si mai mare cand peste cateva ore am fost sunata de Alina Dina cu vestea ca de fapt cartile mele nu sunt in stoc =)). E un mister pentru mine cum reusiti sa va descurcati fara un nenorocit de software care sa actualizeze stocul corect, coreland informatia cu ce apare pe sit, nu de alta, dar in afara de timpul meu, v-ati mai batut joc si de bani, pentru ca evident ca suma mi-a fost retrasa din cont in urma platii online cu cardul. In concluzie, NU RECOMAND elefant.ro. Si astept cu nerabdare ca maine sau luni sa-mi intre banii inapoi in cont. Jenant, draga “mare mall al familiei tale”, unde clientii “se bucura de o foarte buna experienta la cumparare”.
Buna Guus, Ne pare rau pentru experienta negativa pe care tocmai ai avut-o. Din pacate nu esti singurul care ne sesizeaza aceasta problema. Poate totusi elefant.ro isi va revizui atitudinea fata de clienti. Seara placuta!