Grupul Leo Burnett Romania a lansat Arc, o agentie specializata in shopper marketing & brand activation, cu scopul de a oferi clientilor sai solutii de brand activation, de la strategie, creatie, dezvoltare si implementare pentru campanii de shopper, pana la media & digital shopper experience.
“Arc are competentele si resursele necesare pentru a raspunde nevoilor unei piete din ce in ce mai complexe, care cere mesaje tot mai specifice, mai relevante, mai utile pentru decizia de achizitie”, a declarat Stefan Iordache CEO al Leo Burnett Group.
Potrivit lui Liviu Toader Managing Director la Arc shopper-ul de astazi este diferit: “Este un individ sofisticat, cu posibilitati virtual nelimitate de informare si alegere. El nu este singur, ci face parte dintr-o comunitate, in care dialogul dintre membri este mai facil ca oricand, datorita tehnologiei. Daca in trecut consumatorul devenea shopper doar in momentul in care pasea in magazin, iar o simpla prezenta la raft a unui produs ii asigura acestuia succesul, astazi delimitarea dintre consumator si shopper devine din ce in ce mai neclara. Tehnologia tot mai accesibila si mai performanta ii permite consumatorului o transformare instantanee in shopper: el se poate informa si poate cumpara oricand, orice si de oriunde”, a declarat Liviu Toader.