Sticla americana de lapte de 1,8 litri, lansata in Romania

“Design-ul intregii game de sticle de plastic cu maner, pentru care Albalact detine exclusivitate pe piata din Romania, a fost dezvoltat special pentru compania noastra, tinand cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, aspectul curgerii si ergonomia manerului. Nu a fost usor, este un proiect la care lucram de mai bine de un an, dar rezultatele sunt pe masura si avem incredere ca noul ambalaj va fi bine primit de catre consumatorii nostri”, a declarat Cristina Miclea, director de marketing Albalact subliniind ca produsul a fost gandit special sa se muleze in orice usa de la frigider.
“Produsul de 1,8 litri nu va fi nici mai scump, nici mai ieftin – nu ne vom axa pe un beneficiu de pret adus clientilor. Vom avea campanii promotionale de promovare a acestui produs, dar per ansamblu va fi acelasi pret pe litru de lapte ca pentru restul produselor. Nu ne dorim o canibalizare a celorlalte produse din portofoliu. Dorim sa aduca un avantaj cumparatorilor din perspectiva ambalajului si depozitarii”, a adaugat Cristina Miclea.
Produsul se gaseste si in format de 0,5 litri.
Pentru aceasta lansare a fost nevoie de o investitie intr-o linie de ambalare a laptelui ce poate procesa nu doar bidoane de plastic cu maner cu gramaje cuprinse intre 0,5 litri si 1,8 litri, ci si sticle PET, cu o capacitate de 5.000-10.000 litri pe ora.
In 2006, anul lansarii Zuzu, brandul a adus in premiera pe piata din Romania primul lapte pasteurizat in cutie de carton Tetra Top. Si in categoria iaurturilor, Zuzu a fost un pionier inca din primul an de existenta – a lansat ambalajul de carton cu lingurita atasata, iaurtul de 750 de grame “portie de familie” si iaurtul de baut la 330 de grame.
No related posts.