Scaderea consumului si marcile private au afectat afacerea Danone

Potrivit companiei, cosul mediu de cumparaturi pentru alimente s-a redus cu 50% fata de 2008, in paralel cu activitatile promotionale crescute si dezvoltarea semnificativa a marcilor private, datorata mai ales extinderii magazinelor de tip discounter si supermarket.
“Consumul nu a inregistrat o revenire anul trecut, consumatorii ramanand prudenti si cheltuind mai putin, si, in plus, am avut un impact nefavorabil din evolutia preturilor la materii prime”, a declarat intr-un comunicat, Dieter Schulz, director general al Danone pentru Europa de Sud-Est.
Rezultatele cele mai bune au venit de la noul brand de iaurturi lansat anul trecut Oikos si de la inovatiile aduse in gamele Activia Light si Danonino. “Mai mult, vanzarile produselor noastre de dieta s-au triplat in 2013 in comparatie cu 2012 si am crescut in segmentele de bauturi traditionale, asa cum este Sana”, a aratat Schulz.
No related posts.