Cele 23 de magazine Diverta au inregistrat o cifra de afaceri de 11 milioane de euro

Anul trecut Diverta a redus suprafetele principalelor magazine din Bucuresti, iar retailerul a inregistrat o crestere a vanzarilor/mp de 20% in S1 2014 comparativ cu S2 2013.
“La sfarsitul lui 2013, dat fiind bugetul mic alocat de romani dezvoltarii personale si implicit produselor comercializate de Diverta, am fost nevoiti sa regandim inclusiv suprafetele alocate celor mai performante magazine”, povesteste Amalia Buliga, CEO Diverta.
In S1 2014, cifra de afaceri a fost de 4,2 milioane de euro, in scadere cu 16% fata de S1 2013, dar pe o suprafata de retail cu 30% mai mica. In schimb, business-ul online a crescut, ajungand in S1 2014 la 5% din total business.
“Politica Diverta pentru perioda urmatoare este de consolidare a businessului, ne dorim sa imbunatatim performanta locatiilor actuale si chiar daca cifra de afaceri este mai mica, important este ca atunci cand tragem linie, rezulatul sa fie pozitiv si compania sa fie stabila”, a adaugat Amalia Bulia, CEO Diverta.
No related posts.