In  perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donatii de la casele de marcat din magazinele Lidl vor colecta fonduri pentru sprijinirea educatiei copiilor saraci, din programul Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo.

Campania-lidl-zambet-de-copilFondurile stranse prin intermediul urnelor de donatii de la casele de marcat vor fi directionate catre  sprijinirea a 150 copii dezavantajati din Sibiu.

Dupa zece ani de programe de integrare scolara a copiilor saraci, Leslie Hawke si Maria Gheorghiu,  cofondatoarele Asociatiei OvidiuRo, au observat ca majoritatea acestora nu reusesc sa recupereze  decalajul educational fata de colegii lor, daca nu beneficiaza de oportunitati de invatare de la varste cat mai fragede. Decizia de a incepe un program educational pentru prescolari a venit firesc si, astfel, s-a     nascut Fiecare Copil in Gradinita, lansat in parteneriat cu Ministerul Educatiei in 2010.

„Astazi sustinem 1500 de copii sa mearga la gradinita, oferindu-le parintilor tichete sociale de 50 de  lei pe luna cu conditia sa-i aduca zilnic sa invete. Programul a crescut prezenta zilnica de la mai putin de 40% la peste 80%. Prin aceasta initiativa, am aratat ca parintii extrem de saraci isi duc copiii la gradinita, dar au nevoie de putin sprijin”, spun cele doua fondatoare ale Asociatiei OvidiuRo. ​