Detaliile cheie ale noii colectii de toamna-iarna 2014-2015 KVL (Kenvelo) sunt date de nasturi si etichete metalice, detalii de tip patchwork, combinatii de tesaturi diferite, fibre inegal colorate, materiale de tip color-blocking.

Ca piese cheie se gasesc: clasica jacheta americana de baseball, transformata intr-o piesa tipica pentru studenti, articolele tricotate si bluzele cu maneca lunga cu cifre si litere, fustele scurte cadrilate si camasile. O parte importanta a colectiei o reprezinta si piesele tricotate, care au fost realizate intr-o gama variata de tehnici, precum si jachetele matlasate si voluminoase de iarna ori din imitatie de piele sau puloverele cu ochiuri mari.

Pentru ea

Articolele incluse in colectia de femei KVL toamna-iarna 2014-2015 au croieli noi.

Colectia contine tricouri cu maneca scurta si maneca lunga, camasi din materiale tesute, topuri lejere din vascoza, bluze supradimensionate, tricotaje usoare realizate din fibre variate, pantaloni tip leggings cu imprimeu si jachete. Nu lipsesc din colectie fustele scurte cadrilate sau inflorate, cu croiala creion sau A-line, si nici pantalonii din denim in patru croieli: skinny, slim, straigh si bootcut.

Pentru el
Colectia destinata barbatilor contine tricouri cu maneca scurta, maneca lunga simpla si tip raglan, camasi din materiale tesute, carora li s-au adaugat detalii noi, de tipul nasturilor, al materialelor constrastante si al etichetelor tesute, bluze si pantaloni sport in care se combina patchwork-ul si diferitele tehnici de imprimare. Din colectie fac parte si tricotaje prelucrate cu ajutorul unor tehnici diferite, jachetele si pantalonii din denim cu 5 croieli: super slim, slim, straight, regular si loose. Designul acestora a fost imbunatatit fata de sezonul anterior prin adaugarea unor buzunare si a unor cusaturi special destinate ranforsarii perechilor de jeans.

KVL lanseaza colectii de doua ori pe an, cu cate 4 linii ce subliniaza ultimele tendinte ale sezonului respectiv – Primavara/Vara si Toamna/Iarna. Designerii KVL creeaza peste 1.000 de modele pe sezon, astfel incat, la fiecare doua saptamani sa fie regasite in magazine noi piese.