Franciza Barrier, o investitie ce ar putea fi amortizata in maximum un an

“Ma bucur ca putem dezvolta primul sistem de franciza din industria tamplariei PVC (…) Faptul ca Barrier a devenit unul dintre cele mai cunoscute branduri din domeniu, conjugat cu tendinta de maturizare a pietei, dar si cu feedback-urile extrem de pozitive pe care le-am primit de la colaboratorii nostri, am considerat ca acum este momentul oportun sa lansam oficial acest model de business. Pentru anul viitor vizam o retea de 100 de francize la nivel national, cu accent pe Bucuresti, Moldova si Ardeal ca zone cu cel mai mare potential de dezvoltare pe termen scurt si mediu”, a declarat Adrian Garmacea, director general al companiei producatoare Barrier.
Taxa pentru franciza Barrier este de 5.000 Euro si asigura drepturile de exploatare ale brandului, produselor si sistemelor de lucru Barrier. Pe langa taxa de franciza care se va plati o singura data, la semnarea contractului, fiecare francizat va mai avea nevoie de o investitie de aproximativ 5.000 de Euro/ magazin, costul incluzand contravaloarea lucrarilor civile interioare, chiria spatiului si utilitatile pentru primele 2-6 luni de lucru.
Investitia francizatilor poate fi amortizata in termen de maximum sase luni pentru cei care activeaza deja in domeniul tamplariei PVC si de un an pentru cei care nu lucreaza in acest moment in domeniu, in cazul acestora fiind necesara si investitia in scule profesionale de montaj, precum si achizitionarea unei masini speciale pentru transportul produselor.
Pentru ca fiecare unitate francizata sa fie operationala, Barrier investeste 30.000 de euro per magazin, costul incluzand: mobilier, kit shop fiting, set complet de mostre, program de proiectare si ofertare, signalistica interioara si exterioara, cursuri pentru intregul personal implicat in operarea francizei, prin intermediul ”Academiei Barrier”.
No related posts.