Incepand cu luna noiembrie echipa OSHO a deschis un nou restaurant in Centrul Vechi. Oro Toro by OSHO pastreaza gustul autentic al carnii de vita maturata „in houseˮ, dar sub forma unui alt concept – de pub cu preturi integrate la nivelul zonei.
Investitia in noul restaurant de 120 de locuri a fost de 300.000 de euro, iar managementul estimeaza o cifra de afaceri pentru 2015 de 1 milion de euro.
„Ne-am dorit sa aducem experienta OSHO mai aproape de romani, in inima orasului si sa le oferim aceeasi experienta premium cu care i-am obisnuit, dar acum sub un concept de pub Oro Toro by OSHO. Meniul este unul divers de la salate, burgeri, celebrele fripturi din carne de vita maturata sau proaspata, garnituri si deserturi. Pastram traditia si calitatea prin cele mai bune preparate din vita precum Angus beef maturata, dar si cutt-uri locale, totul aliniat la nivelul de pret al zonei. Daca in restaurantul OSHO valoarea medie a bonului este de aproximativ 150 lei, la Oro Toro estimam ca aceasta sa ajunga la 60 leiˮ, a explicat Giorgos Malideros, proprietar OSHO.
Fripturile au gramaje intre 300-600 g si vin insotite de salata casei si varianta sanatoasa a cartofilor marca OSHO (mai intai fierti, apoi prajiti la foc mic in putin ulei de masline). Desigur gradul de patrundere a carnii poate fi ales incepand cu nivelul Blue (putin atinsa de gratar), Medium Rare, Medium Well si pana la Well Done.