AFI Palace Cotroceni a adus in locul cafenelei Starbucks, brandul de cafenea Brioche Doree care detine la nivel international peste 500 de cafenele. In Romania sunt acum cinci unitati deschise in Sun Plaza, Complexul Rezidential Stejarii, America House Promenada si AFI Palace.
Kenvelo Group detine 35% din actiuni, iar grupul Financiar Eiffel este detinatorul a 65% din actiuni.
“La finalul anului 2013, am preluat conducerea companiei Resto Fast care detinea franciza Brioche Doree in Romania, precum si unitatea care era deja deschisa in Sun Plaza, considerand ca pe piata locala exista un mare potential de crestere a zonei de gastronomie frantuzeasca. Desi romanii sunt francofili, foarte putini investitori si-au indreptat pariurile catre aceasta zona, pe concepte traditionale si 100% autentice frantuzesti. Cu un brand atat de bine apreciat si cunoscut international ca Brioche Doree, care impune o calitate desavarsita produselor, suntem siguri ca vom ajunge lideri de piata in foarte scurt timp” , a declarat Philippe Besadoux, CEO Brioche Doree Romania si Kenvelo.
Gama de produse Brioche Doree cuprinde in cea mai mare parte produse de patiserie precum croissante, briose, tarte sau macarons.
Investitia companiei in cafenelele Brioche Doree se ridica pana acum la peste 800.000 de euro, iar planurile de dezvoltare pentru urmatorii 3 trei ani prevad inaugurarea a minimum sase cafenele Brioche Doree in fiecare an, in special in marile centre comerciale, atat in Bucuresti, cat si in restul tarii. Pentru primul an de functionare, conducerea companiei estimeaza o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro. Suprafata medie a unei cafenele Brioche Doree este de 100-200 mp, cu o capacitate de aproximativ 40-70 de locuri, in timp ce investitia medie se situeaza in jurul sumei de 150.000 de euro.