Pe 1 februarie s-a incheiat cel mai mare festival de shopping din lume – Dubai Shopping Festival (DSF) – ce dureaza nu mai putin de 32 de zile. In cadrul festivalului, aflat la cea de-a 20-a editie, vizitatorii au reduceri de pana la 75% pentru bijuterii, parfumuri, branduri, electronice si masini.

Peste 70 de mall-uri si 6.000 de retaileri au participat la acest festival, acestea asteptandu-se la o crestere a vanzarilor cu 20%.

“Festivalul DSF a fost mereu un instrument ideal care ajuta la cresterea vanzarilor la inceput de an. In mod obisnuit, in timpul festivalului ce dureaza o luna realizam vanzarile unei perioade de 50-60 de zile, asigurandu-ne un inceput de an bun”, a declarat un retailer publicatiei Khaleej Times.

De cand a fost lansat, in 1996, DSF a atras aproximativ 51 de milioane de participanti ce au cheltuit 130 miliarde Dirham pe  cazare, shopping si entertainment.  In 2014, festivalul a adunat nu mai putin de 5 milioane de vizitatori.

Cu ocazia festivalului a fost confectionat un lant din aur cu lungimea de peste 5 kilometri, care costa aproape 6 milioane de dolari. Lantul a fost confectionat in 45 de zile, la el muncind 100 de persoane cate 10 ore in fiecare zi. Lungimea exacta a lantului, care consta din 4 milioane de segmente din aur de 22 carate, este de 5,52 km si cantareste 256 kg.