Retailerul specializat in produse de bricolaj, Kingfisher, va finaliza in luna martie rebrandingul la sase magazine “foste” Bricostore – din Calarasi, Craiova, Constanta, Drobeta, Focsani si Suceava. Acestea se vor numi Brico Depot si vor avea o structura diferita fata de magazinele de materiale de constructii si bricolaj obisnuite.
In 2013 Kingfisher a cumparat cele 15 magazine Bricostore din Romania. In 2014, acesta a rebranduit opt magazine, primele fiind Brico Depot Pantelimon si Brico Depot Orhideea Militari.
La lansarea primelor doua retailerul a mentionat: “Gamele Brico Depot nu contin produse inutile – contrar gandirii „tot timpul mai mult”. Astfel, fata de Bricostore, noile magazine nu au zona destinata gradinii, amenajarii spatiului verde sau hrana pentru animale. Depozitul este organizat in trei zone: materiale de constructie si renovari, amenajari interioare si unelte necesare pentru realizarea lucrarilor.
Magazinele se deschid la ora 7 pentru a ajuta meseriasii.
Reprezentantii Brico Depot sustin ca nu realizeaza promotii, pentru ca produsele sunt la un cost mai mic tot timpul. Ofertele Brico Depot sunt diferite de cele ale altor magazine de materiale de constructii si bricolaj. Acestea implica un stoc limitat de produse – cateva sute- avand un pret foarte mic.