Grupul La Fantana, jucator pe piata solutiilor de vanzare si livrare a apei din Romania si Serbia a lansat primele doua produse ale brand-ului propriu „Green” –  cafea boabe pentru espresso si lapte special pentru cafea accesibil in Romania si Serbia. Produsele se adreseaza in principal segmentului de clienti corporativi (B2B) ai grupului de pe cele doua piete.

la-fantana-lanseaza-green-brand-ul-propriu-de-cafea-si-produse-complementare„La Fantana are o preocupare constanta pentru a asigura noi perspective de crestere pe termen lung prin diversificarea liniilor de business si inovare. Cheia dezvoltarii noastre in continuare consta in valorificarea bazei extinse de clienti si a infrastructurii logistice majore din cele doua tari in care grupul La Fantana opereaza, avantaje care ne permit utilizarea eficienta a resurselor si multiple posibilitati de cross-selling”, a declarat Cristian Amza, CEO si fondator al Grupului La Fantana.

Lansarea brand-ului propriu „Green” coincide cu debutul serviciilor de aprovizionare cu cafea pentru segmentul de clienti B2B pe piata din Serbia, la aproximativ un an de la demararea noii linii de business in Romania, prin preluarea principalului distribuitor al cafelei Lavazza catre clienti HoReCa si B2B din Romania.