Anul 2015 a fost unul excelent pentru brandul de bijuterii Teilor, care a înregistrat o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei în 2015. Mai mult, rețeaua de magazine s-a extins cu cinci noi unități în Capitală și alte cinci unități în mall-uri din provincei (Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Pitești).
Cifra de afaceri pentru 2015 este cu 51% mai mare decât cea din 2014 (când cifra de afaceri a fost de 20,5 milioane de lei). Bijuteriile încrustate cu diamante au constituit anul trecut nu mai puțin de 36% din vânzările totale, în timp ce, în anul 2014, cota bijuteriilor încrustate cu pietre prețioase s-a ridicat la un procent de numai 24% din vânzări. Cea mai populară categorie de produse a fost cea a cerceilor încrustați cu diamante, urmată de inelele cu diamante (în care nu sunt incluse inelele de logodnă). Verighetele au adus și ele nu mai puțin de 4,5 milioane de lei în 2015.
În 2016, Teilor va continua expansiunea rețelei de magazine în Constanța și Timișoara, precum și să crească veniturile din segmentul online. Teilor deține magazinul online BijuteriaTeilor.ro, iar în urma unui studiu, compania a observat o creștere a numărului consumatorilor interesați să achiziţioneze online bijuterii din aur și din pietre prețioase.
Teilor a anunțat deja și extinderea rețelei planificată pentru 2017, când are de gând să deschidă noi unități în Cluj-Napoca și Timișoara. Extinderea în afara României nu este luată în calcul înainte de 2018.