Farmec deschide cinci magazine proprii în 2016

După cel anul trecut s-a concentrat pe deschiderea de magazine în afara țării, Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, va deschide, în 2016, cinci unități comerciale proprii, două dintre acestea urmând să fie amplasate în București.
„Extinderea rețelei de magazine Farmec este unul din obiectivele incluse în strategia de dezvoltare a companiei. Pentru 2016 mai plănuim să ne extindem în țară cu minim cinci magazine proprii Farmec, acestea urmând a fi amplasate atât în zone cu trafic intens, cât și în unele centre comerciale. De asemenea, acordăm o importanță deosebită și magazinului nostru online, care în 2015, a înregistrat vânzări mai mari de un milion de euro. Mai mult, vă pot spune că pentru anul acesta pregătim o serie de surprize și pentru iubitorii produselor Farmec din Italia”, a declarat directorul de vânzări al companiei Farmec, Codrean Pop.
Anul trecut, compania a înregistrat, lunar, o medie de 16.000 de clienți pe partea de comerț tradițional. În prezent, rețeaua Farmec numără șapte puncte de distribuție în Cluj, București, Constanța, Argeș, Timiș, Brașov și Neamț și trei puncte de lucru în Baia Mare, Craiova și Focșani. De asemenea, brandurile Farmec sunt prezente în ofertele tuturor lanțurilor de retaileri internaționali din România. Totodată, produsele Farmec sunt disponibile în peste 4.950 de farmacii de pe întreg teritoriul țării noastre.
Începând cu anul trecut, produsele Farmec sunt distribuite în Franța, Grecia, Italia și Spania, prin partenerii de business ai companiei.
Farmec a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (39 milioane de euro), în creștere cu peste 13% față de anul precedent, când afacerile companiei au fost de 152 de milioane de lei. Pentru anul 2016, producătorul de cosmetice și-a propus menținerea aceluiași trend de creștere a vânzărilor ca în ultimii ani.
No related posts.