Rețeaua KFC va introduce în restaurantele sale din România brandul de cafea, Seattle’s Best Coffee. Noul sortiment de cafea este disponibil în opt variante, de la espresso, americano și white americano, la specialități precum cappuccino, mocha, latte, caramel latte și vanilla latte.
Seattle’s Best Coffee este o marcă americană cu o vechime de peste 40 de ani, recunoscută pentru gustul intens și accesibilitatea pe care o oferă clienților. De asemenea, Seattle’s Best Coffee este certificată Fairtrade.
„Am inclus în meniurile noastre unul dintre cele mai bune sortimente de cafea – Seattle’s Best Coffee, pentru a oferi clienților noștri o opțiune de calitate, la un preț accesibil. Consumatorii își doresc produse care oferă un raport bun calitate-preț, motiv pentru care suntem siguri că parteneriatul cu Seattle’s Best Coffee va fi unul de succes”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Lanţul de restaurante KFC este operat în România, în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 59 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova.
US Food Network a realizat, în 2015, o cifră de afaceri de 320 de milioane de lei, în creștere cu peste 25% față de anul precedent.
La nivel mondial, există aproape 20.000 de restaurante KFC în 120 de țări.