Pe fondul informațiilor potrivit cărora compania poloneză Enterprise Investors, care adminsitrează Profi, se pregătește de vânzarea magazinelor, retailerul a anunațat o creștere de 48% a vânzărilor în primele șase luni ale anului.
Astfel, Profi a obținut, în prima jumătate a lui 2016, o cifră de afaceri de 1,59 miliarde de lei (358 milioane euro), în creştere cu circa 48% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările au fost de 574 milioane de euro anul trecut, în creștere cu 38% față de 2014.
Evoluția a fost susținută de extinderea constantă a rețelei de magazine, în primele șase luni fiind inaugurate 42 de magazine, Profi fiind astfel retailerul cu cel mai mare procent de deschideri din piaţă.
Obiectivul companiei este de a ajunge la 500 de magazine până la sfârșitul acestui an. În prezent retailerul operează 443 de unități comerciale Profi, Profi City și Profi Loco.
Profi a deschis, anul trecut, 93 de magazine, ajungând la un total de 367 magazine la la sfârșitul lui 2015.
Controlată de un fond de investiții, Profi este singura companie de retail alimentar din România care nu face parte dintr-un grup internațional.