Doar un sfert din peștele proaspăt este prins cu maxim 60 de ore înainte de a ajunge la raft

Peștele ultra-proaspăt, care ajunge la raft într-un interval cuprins între 10 și 60 de ore de când a fost capturat, reprezintă doar un sfert din oferta de pește refrigerat de pe piața românească și 6,25% din întreaga piață de produse de pește, potrivit importatorului și distribuitorului de pește și fructe de mare Romfood Trading, dezvoltatorul brandului Alfredo Seafood.
Romfood Trading a implementat un sistem de achiziționare și transport extern și intern, pe rute terestre și aeriene, menit să aducă în România pește proaspăt de captură și acvacultură din Marea Mediterană, Marea Nordului, Oceanul Atlantic și Marea Baltică.
„Peștele ultra-fresh este pește foarte proaspăt, preponderent sălbatic, care este transportat cu maximă rapiditate, în cele mai bune condiții și ajunge într-un interval de timp cuprins între 10 și 60 de ore la consumatorul român. Acesta îl poate cumpăra de la vânzătorii en-detail sau din lanțurile HoReCa”, a declarat Cristian Dărmănescu, directorul general Romfood Trading.
După implementarea sistemului de achiziție, Romfood își propune să comercializeze către consumatorii casnici și cei profesioniști cantități din ce în ce mai mari din aceste game.
Peștele ultra-proaspăt poate fi găsit la raft atât ținut la gheață, cât și ambalat în ATM (atmosferă modificată cu rol de protecție). Acesta se recunoaște prin mai multe caracteristici: ochii sunt limpezi, musculatura fermă la atingere, branhiile de culoare roz, iar solzii nu au tendința de desprindere. În cazul în care nu este achiziționat, peștele ultra-proaspăt se aruncă după trei zile.
Printre speciile de pește care se pretează cel mai bine pentru sortimentul ultra-proaspăt, se regăsesc: codul alb și negru, peștii plați (în special calcanul), dorada, sardinele și heringii, dar, în principiu, orice tip de pește pentru care se respectă condițiile de propețime și transport rapid poate intra în această categorie.
În prezent, segmentul de produse ultra-proaspete reprezintă 25% din cifra de afaceri a Romfood Trading, însă planurile companiei prevăd ca, în cinci ani, această cifră să crească la 50%.
Romfood Trading este unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România. Compania deține trei linii de procesare și ambalare automatizate în la Constanța şi Bucureşti. Alfredo Seafood distribuite atât în cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Penny Market, cât şi în peste 300 de magazine de comerţ tradiţional.
No related posts.