Compania Ursus Breweries, preluată recent de către grupul japonez Asahi, a lansat Timişoreana Nepasteurizată, prima bere nepasteurizată lansată de către unul dintre marii producători din România, în condiţiile în care cele mai multe dintre microberăriile locale produc bere nepasteurizată.

„Timişoreana Nepasteurizată este o bere care, nefiind supusă tratamentului termic de pasteurizare, îşi păstrează gustul proaspăt din fabrică. Berea nepasteurizata, este  fină, uşor de băut, are o spumă intensă şi o carbonatare aparte”, afirmă Zoli Borsos, maestru berar Timişoreana.

În cazul Ursus Bvreweries, în procesul de fabricație, pasteurizarea a fost înlocuită cu o tehnologie modernă de filtrare la rece, iar ca urmare berea își păstrează gustul proaspăt ca în fabrică.

Campania pentru lansarea berii Timişoreana Nepasteurizată dezvoltată sub conceptul “Secretul Berarilor”, include un spot TV, comunicare online şi în social media. „Ne-am propus să anunțăm această inovație în Timișoara, pentru a celebra orașul în care s-a născut Timișoreana și în care a fost înființată prima fabrică de bere din România, în secolul al XVIII-lea”, adaugă Oana Mateescu, Senior External Relations Manager Ursus Breweries.

Noul sortiment este disponibil, începând cu 1 martie 2017, în lanțurile de comerț modern și tradițional, în mai multe variante de ambalaj: sticlă returnabilă de 0,5 litri, sticlă nereturnabilă de 0,5 litri, doză, pachet de 6 doze, pachet de 5 sticle nereturnabile și un pahar special, precum și butoi.

Ursus Breweries  este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St Stefanus.