Lanțul de restaurante fast-food KFC România a deschis primul său Coffee Corner în incinta restaurantului din Unirea Shopping Center din București, în urma unei investiții de 100.000 de euro. Coffee Corner-ul are un spaţiu dedicat, semnalizat printr-o siglă personalizată.

Coffee Cornerul din KFC are în meniu opt sortimente de cafea arabica (espresso, americano, white americano, cappuccino, mocha, latte, caramel latte și vanilla latte) în variantele regular, tall şi grande, dar și alte băuturi calde și reci, precum şi produse de patiserie. Pentru cei care vor cumpăra produse de la noul Coffee Corner, servirea se face în veselă de porţelan.

“Deschiderea primului Coffee Corner a fost un pas natural pe care KFC îl face în România. Am ales zona centrală datorită traficului intens, în toate momentele zilei, dar și a accesibilității și a faptului că de cele mai multe ori KFC Unirea devine un punct de reper sau de întâlnire important pentru publicul nostru”, a declarat Chief Marketing Officerul KFC România, Monica Eftimie.

Despre KFC

KFC România este operat în sistem de franciză, licenţa fiind acordată în 1997 companiei US Food Network. Rețeaua de restaurante numără în prezent 63 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova.

KFC Corporation, subsidiară a Yum! Brands, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume, fiind prezent cu peste 19,400 de locații în 120 de țări și teritorii din întreaga lume.