În acest an financiar, adică până în februarie 2018, Kaufland România va mai deschide magazine în: Cluj-Napoca, București, Buzău și Satu Mare, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România pentru Retailers.ro.

Zilele trecute, marele retailer a lansat şi gama de produse gata-preparate „7 Minutes”, preparate dezvoltate de Chef Foa împreună cu nutriționistul Cristian Mărgărit.

Preparatele țin cont de asocierile nutriționale recomandate de nutriționist, fiind fără conservanți, fără coloranți și fără arome. Produsele au termenul de valabilitate 7 zile.

Gama „7 Minutes” creată de Chef Foa este disponibilă exclusiv în Kaufland, momentan în magazinele din București, și oferă șase tipuri de produse gata-preparate, cu servire rece sau caldă:

  • Vegan: tabbouleh cu linte și roșii uscate;
  • Goodbye Calories: salată mexicană cu mix de fasole, ardei copt, jalapenos și coriandru proaspăt (rețetă vegană);
  • High Protein: chilli con carne cu orez basmati;
  • Gluten Not Friendly: salată de năut cu pui și sos dulce-iute;
  • Low Carb: cremă de brânză blue cheese cu nuci și legume rădăcinoase la cuptor;
  • Chef Recommends: wok cu legume, piept de curcan marinat cu ghimbir, tăieței de orez, arahide și lemongrass;

„Ne bucurăm să continuăm inițiativele care vin în sprijinul unui stil de viață sănătos și a unei alimentații echilibrate. Prin noua gamă pe care o oferim clienților noștri ne-am propus să împăcăm mai multe nevoi ale vieții moderne: de a mânca sănătos, proaspăt și bun, într-un timp scurt”, declară Valer Hancaș (foto mai sus), Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.

„Am dezvoltat, împreună cu prietenul meu, nutriționistul Cristi Mărgărit, în exclusivitate pentru Kaufland, „7 Minutes”, gama de ready-meals deștepte. All you need is 7 Minutes”, explică Chef Foa.

„7 Minutes înseamnă ingrediente de calitate, curate, preparate corect, pentru a ne da tuturor nutrienții necesari energiei și sănătății optime pe care ni le dorim. Combinațiile de ingrediente acoperă tot spectrul nutrițional și răspund cerințelor modului de viață modern, reflectat în alegerile celor interesați de a mânca și sănătos, nu doar gustos”, declară Cristian Mărgărit, nutrițonist.

Prin acest proiect, Kaufland România continuă demersul strategic de a colabora cu producători români, de a identifica și fructifica toate mijloacele de parteneriat, investind în același timp în inițiative care susțin dezvoltarea lor și a produselor românești.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România.

Anul trecut, Kaufland a avut o cifră de afaceri de 9,69 miliarde lei (circa 2,13 miliarde euro).