Atelierele Pegas au deschis magazin în AFI Cotroceni. Bicicletele sunt „parcate” și pot fi admirate pe o suprafață de 20 de metri pătrați. Investiția companiei producătoare în amenajarea noului spațiu de vânzări se ridică la 20.000 de euro.

Sloganul Pegas este „cucerim orașul”. „Zona de vest a capitalei nu o aveam acoperită, așadar am folosit modelul de magazine-butic pe care l-am lasat anul trecut în zona de nord, pe spațiul unui alt centru comercial”, explică Andrei Botescu, fondatorul Atelierelor Pegas. „Practic, am eficientizat spațiul și am adus experiența Pegas mai aproape de consumatori. Mai mult decât atât, magazinul de dimensiuni relativ reduse este și o formă de a arăta celor interesați de franciza Pegas că se pot găsi soluții practice pentru vânzarea bicicletelor”.

Noul magazin Pegas din AFI Cotroceni are expusă întreaga colecție a producătorului autohton – bicicletele: Strada 1 și 2, MTB, Fatbike, Șoim, Clasic, Cutezător, Practic, Drumeț, Strada Mini, Pegas Mezin, Hoinar, Pegas Practic (pliabile), precum și gama de e-Pegas, electrice – Pegas Suprem Dinamic și Pegas Practic dinamic, dar și brandul Scandal care cuprinde trotineta electrică și longboardul electric.

În acest moment, Atelierele Pegas au patru „mono stores”: Pegas Lascăr (Vasile Lascăr 144, București), Pegas Promenada (Calea Floreasca 246, București), Pegas Timișoara (Calea Șagului 100, Timișoara) și cel mai recent, Pegas AFI Cotroceni (Vasile Milea 4, București).

Pegas oferă autorităților locale o afacere pentru înființarea unor programe de bike sharing

În afara necesității de extindere a businessului Pegas prin deschiderea de noi magazine în regie proprie sau prin franciză, planurile Pegas cuprind și vânzarea de soluții de bike sharing către municipalități și instituții atât locale cât și internaționale, pe modelul deja implementat în România la Universitatea de Farmacie și Medicină Târgu Mureș.

„După cinci ani în care am dezvoltat o gamă variată de biciclete pentru tipuri diferite de consumatori, de la copii la nostalgici la bikeri profesioniști interesați de noutăți și inovație, am decis că este momentul să oferim Pegasul ca soluție de transport alternativ pentru orașe, implementând modelul de bike sharing care în străinătate devine un mod de viață urbană. Ne propunem să cucerim orașele care își caută în acest moment sisteme și modalități de fluidizare a traficului prin metode de transport alternative,” spune Andrei Botescu, întreprinzătorul care a relansat celebrul brand de biciclete românești din anii comunismului.

La cinci ani de la relansarea celor mai cunoscute biciclete din anii ’70-’80, Atelierele Pegas au adus publicului 28 noi modele special create pentru toată familia. Până în prezent, peste 25.000 de biciclete din noile colecţii Pegas au ajuns la clienţi din ţară şi din Europa.

În octombrie 2015 proiectul Pegas a intrat în  parteneriat cu Network One Distribution, parteneriat prin care îşi va accelera dezvoltarea la nivel naţional şi internaţional. În următorii trei ani, Atelierele Pegas ţintesc o creştere de zece ori a volumului de biciclete, până la 25.000 de bucăţi anual şi o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.