Într-un trafic rutier de multe ori aglomerat, respectarea regulilor de circulație și comportamentul corect sunt de multe ori neglijate. Ursus Breweries, prin platforma DespreAlcool.ro, continuă eforturile de conștientizare asupra responsabilității pe care fiecare o are în trafic și lansează campania națională „„Din trafic””, de promovare a unui comportament corect și preventiv pe drumurile publice. Campania este realizată în parteneriat cu un specialist în siguranță rutieră, Costin Tătuc, cu o vastă experiență în gestionarea de campanii preventiv-educative în cadrul Poliției Române, precum și cu alți experți și personalități invitate, cum sunt Cristi Predoi și Andreea Remețan. „Din trafic” include discuții despre importanța regulilor de circulație și comportamentului ce trebuie avut în trafic de către pietoni, șoferi auto, motocicliști și bicicliști.

„Când toată lumea se grăbește, iar traficul este sufocant, respectarea regulilor de circulație a ajuns să fie de multe ori neglijată, și chiar facultativă pentru unii. Ar trebui ca toți participanții la trafic să fie responsabili pentru ceea ce fac și să își asume propriile acțiuni, ceea ce se poate realiza printr-o informare corespunzătoare. Prin campania „Din trafic” punem la dispoziția tuturor participanților în trafic o sursă de informații verificată pentru a adopta un comportament corect și sigur, prin care să ajungă cu bine la destinație. Totodată, este o nouă oportunitate de a sublinia efectele nedorite pe care le are alcoolul consumat la volan, pe motocicletă, bicicletă sau ca simplu pieton”, a declarat Robert Uzună, Corporate Affairs Director, Ursus Breweries.

„În ultimii ani, numărul accidentelor în România s-a menținut la un nivel ridicat. Viteza, neadaptată la condițiile meteo și de drum, indisciplina pietonilor și nerespectarea principiilor conduitei preventive sunt cele mai importante motive pentru care accidentele au loc. M-am implicat, de câte ori am avut oportunitatea, în sprijinirea demersurilor pentru educarea și conștientizarea participanților la traficul rutier, și mă bucur că pot, încă o dată, să contribui la schimbarea în bine a comportamentului acestora”, a declarat Costin Tătuc, specialist în siguranță rutieră.

Campania „Din trafic” este o continuare a eforturilor Ursus Breweries, derulate prin platforma DespreAlcool.ro, de a transmite șoferilor și participanților în trafic informații utile, cu ajutorul cărora aceștia să poată avea un comportament responsabil. În 2011, compania a lansat aplicația ZeroLaMie, prin intermediul căreia șoferii pot afla timpul estimat în care alcoolul se elimină din sânge și pot conduce din nou fără probleme. Alte campanii de impact au fost „Don’t drink and drive„ și „Don’t drink and walk”, prin care Ursus Breweries a promovat zero alcool la volan, respectiv consumul responsabil de alcool în diferite situații sociale.

Mai multe despre campaniile derulate puteți citi pe www.DespreAlcool.ro, platforma Ursus Breweries care încurajează consumatorii să se bucure de momentele cu prietenii într-un mod echilibrat și responsabil. Prin intermediul acestei platforme, tinerii adulți și consumatorii maturi au la îndemână cele mai valoroase resurse și informații legate de consumul responsabil de alcool.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și începând cu 31 martie 2017 este parte din Asahi Breweries Europe Ltd. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, St Stefanus și marca de cidru Kingswood.

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operațiuni în peste 100 de țări din întreaga lume, în domenii precum producția de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare și a produselor alimentare. În Industria berii, Asahi deține un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni și Grolsch.