Miele, marele producător de echipamente electrocasnice premium, pregăteşte lansarea pe plan local a aspiratorului fără sac şi a cuptorului cu unde magnetice, a declarat Loredana Butnaru, director Miele România.

O altă noutate este şi aceea că producătorul a introdus pe piaţă şi cafeaua Miele, specială pentru expresoarele companiei.

Cât despre afacerile locale, “estimez o cifră de afaceri de 28 milioane lei pentru anul acesta şi 35 milioane lei pentru anul viitor. Sperăm în creşteri de peste 15% de la an la an. Miele are 19 angajaţi în ţara noastră şi se aşteaptă ca anul viitor să aibă 22 – 25”, a declarat Loredana Butnaru (foto mai jos), răspunzând unei întrebări Retailers.ro.

Miele are opt magazine în ţara noastră, proprii şi prin parteneri exclusivi. Cât priveşte extinderea reţelei de anul viitor, directorul citat se aşteaptă să mai fie deschise 2-3 unităţi.

Pe de altă parte, Miele Point Dorobanți, al doilea magazin deschis de Miele în București, a înregistrat vânzări de 400.000 de euro, în primul an de la inaugurare. Investiția inițială realizată de Miele în deschiderea magazinului, în septembrie 2016, a fost de 100.000 de euro.

Magazinele proprii și exclusive Miele generează 60% din vânzări

În București, compania deține și cel mai mare magazin din rețea, showroom-ul Miele din Piața Presei. La nivel național, Miele, compania numărul unu în producția de electrocasnice premium, are trei magazine proprii și cinci magazine exclusive (exclusive, adică deschise prin parteneri, care vând doar Miele), deschise în regim de franciză, în orașe mari din țară: Sibiu, Târgu Mureș, Deva, Brașov și Cluj-Napoca.

În prezent, cele trei magazine proprii, Miele Point și Miele showroom din București și Miele Point din Constanța, alături de cele cinci unități exclusive generează 60% din vânzările companiei, la nivel național.

În prezent, produsele Miele sunt comercializate în peste 60 de magazine din țară, care se înscriu în cinci categorii: parteneri Miele exclusiv, în cadrul cărora sunt vândute doar electrocasnicele brandului, magazine proprii, rețele de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, dar și rețele și magazine independente de electroIT. Adică Miele vinde şi în reţele precum Flanco şi Altex. Mai vând online prin eMag.

Potrivit spuselor directorului, dintre clienţi, cam 70% sunt persoane fizice şi 30% firme.

Merită amintit tot aici poate, că din 15 noiembrie până la finele lunii, şi Miele va avea Black Friday.

Despre Miele

Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere și de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, mașini de spălat vase și produse de îngrijire pentru haine și pardoseli.

Acestei linii de produse i se adaugă mașinile de spălat vase, mașinile de spălat rufe și uscătoarele pentru uz comercial, precum și aparatura de spălare-dezinfectare și sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activitățile medicale și de laborator (Miele Professional).

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România.

Cifra de afaceri a companiei în anul 2016/17 a crescut la aproximativ 3,93 miliarde de euro, cu 70% vânzări în afara Germaniei.

Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generații a familiei fondatoare, are aproximativ 19.500 de angajați, dintre care 10.900 în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh / Westphalia, Germania.