Kaufland ia peste 400 de porci româneşti pe zi

Kaufland România deja primește livrări de peste 400 de porci/zi de la fermierii locali, urmând ca până la finalul anului să dubleze cantitatea la 800 de porci şi va ajunge la peste 300.000 de porci/an în anul 2020.
Compania a inaugurat programul pentru carne de porc 100% românească în parteneriat cu Cooperativa Agricolă „Țara Mea” și cu sprijinul Comisiei pentru Agricultură, Silvicultură și al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale.
„Doar în perioadele în care se epuizează oferta fermierilor locali vom cumpăra din străinătate. De altfel, suntem printre puţinii retaileri care au deja peste jumătate dintre produsele din ofertă, produse locale ”, a declarat Marco Hößl (foto mai jos), directorul general Kaufland România.
Denumită Raftul Românesc, inițiativa crește prezența cărnii de porc autohtone la raft în magazinele Kaufland şi este un program cu circuit complet de la fermier la raft. Programul include peste 50% dintre fermierii mici și mijlocii din România, și le oferă acestora garanția preluării integrale a porcilor născuți și crescuți în țara noastră, precum și sprijin pentru dezvoltare și consiliere.
Programul vine și cu o componentă educațională: Cooperativa Agricolă „Țara Mea” impune fermierilor parteneri trecerea la formatul de hrană naturală, din furaje ce provin exclusiv din agricultura românească, fără soia, pentru a obține gustul tradițional al cărnii de porc românești.
„Ne dorim ca acest program să clădească un viitor mai bun pentru fermierii români și agricultura românească și în timp, să devină un model de acțiune. Rolul nostru, în calitate de cel mai mare retailer din România este să sprijinim producătorii români”, a declarat Valer Hancaș (foto mai jos), Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.
Profilul pieței locale a cărnii de porc
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România.
Anul trecut, Kaufland a avut o cifră de afaceri de 9,69 miliarde lei (circa 2,13 miliarde euro).
În acest an financiar, adică până în februarie 2018, Kaufland România va mai deschide magazine în: Cluj-Napoca, București, Buzău și Satu Mare.
No related posts.